Posted in Uncategorized

The Ruins, Talisay City Negros Occidental Philippines- A travel Untold

” There is no greater love than loving where you come from ……”

Ako isa ka maestra.Kag sa anum ka tuig na wala ko sa BACOLOD, pamatyagan ko …daw lain na gid ang lugar na akon gindak-an.Ang mga tawo, ang mga uso, ang mga tinedyer- daw kalayo na gid kompara sang akon henerasyon ah.Sa tyempo subong sang teknolohiya, indi ko pagpabay an na maupod ko lipat kapares kung imo delete ang isa ka file halin sa imo USB..kag sa akon pagbalik, isa lang gid ang akon nadiskubrehan.Mas dapat ko gale palanggaon ang lugar sang akon katawhan.Ang lugar kung diin ko nagdako. Kung diin ko ipinanganak.Ang lugar na kung diin una ko na naghandum.Kag kapares sang isa ka bata, bisan pa siguro ano ang matabo…maabot kag maabot gid ang tyempo na mapuli ka sa imo ginikanan.

Sa inyo balay, sa balay na ginaturing mo parte sang kabuhi mo. Ambal pa nila.. ” Home is where the heart is ..”

Kag ako , isa ka Ilongga, gina pakilala ko sa inyo ang akon banwa.

Ang Siyudad sang Yuhom.

– Bacolod City…

Part 1 :

THE RUINS

Sorry, daw na feel ko gid abi ang moment.

under the heat of the sun ang peg ko di hu a….

Ilonggo MOde Activated .

Enjoy the heat of the sun , under the cool Bacolod Breeze ….So sad, I have to go back to work 2 days from now…

For your reference, you may check this out:

Indi gid pagkalimti ang ” pasalubong” , #Dropped by BOngbong’s Pasalubong Center for your piyaya cravings…

Wishing you a good BACOLOD TRIP everyone….;-)

Madamu gid na salamat sa inyo na pagbasa sa akon na blog….

From : yours truly,

Author:

I am a teacher who loves to travel during my free time, a food lover,yoga and sport enthusiast.I love writing.And I consider blogging as my gateway to improve my writing skills.

Leave a Reply

